کانکس امید ویژه کودکان حاشیه شهر یزد افتتاح شد
کد خبر: 4003917
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

کانکس امید ویژه کودکان حاشیه شهر یزد افتتاح شد

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، کانکس امید با هدف ترویج فعالیت‌های فرهنگی و هنری کودکان حاشیه شهر یزد راه‌اندازی شد.

کانکس امید ویژه کودکان حاشیه شهر یزد افتتاح شدبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی، شامگاه یکشنبه، 18 مهرماه و با حضور جمعی از مسئولان، کانکس امید با هدف ترویج فعالیت‌های فرهنگی و هنری کودکان حاشیه شهر یزد و از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،  اداره کل آموزش و پرورش  و اداره کل اتباع و امور خارجی استان در محل مدرسه سیدمحمد بهادری واقع در محله صدرآباد افتتاح شد.

فخرالسادات خامسی، عضو شورای شهر یزد در این مراسم  با عرض تبریک روز جهانی کودک به همه آینده سازان این شهر و دیار گفت: ما به عنوان مسئولان استان تمام همت و تلاش خود را بکار می‌گیریم تا آینده خوبی برای کودکان رقم بزنیم و در این مسیر  به همفکری، مشورت و درخواست مطالبه خانواده‌ها و کودکان نیازمند هستیم.

خامسی با ابراز امیدواری از نتایج خوب برنامه‌ریزی در حوزه کودک افزود: شهرداری و فعالان حوزه کودک با توجه به دغدغه‌های مهم این قشر از جامعه به طور ویژه‌ای در حوزه کودک، در  مدیریت شهری، برنامه ریزی دارند و امیدواریم کودکان و خانواده‌ها از برنامه ریزی‌های انجام شده استقبال کنند.

عالیه قوامی، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد نیز در این مراسم با بیان شعار هفته ملی کودک با عنوان  «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» گفت: با توجه به اهمیت دوران کودکی و ویژگی‌ها و نیازهای خاص کودکان باید در جهت ارتقای سطح آگاهی خانواده‌ها فعالیت کرد و بستر مناسبی برای پرورش کودکان و توجه به حقوق کودکان فراهم شود.

قوامی افزود: در نظر داریم پیک امید به صورت سیار در استان یزد و شهرستان‌ها صورت گیرد تا همه کودکان استان بتوانند از برنامه‌ها و آموزش‌های فرهنگی بهره‌مند شوند و از نظر مالی برای سیار کردن این کانکس نیاز به حمایت افزون مسئولان استان هستیم.

انتهای پیام
captcha